استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

پرونده رقابت‌هاي مهمترين تورنمنت باشگاهي قاره اروپا، با برگزاري جشن قهرماني تيم فوتبال رئال مادريد در شبي تاريخي در ورزشگاه دالوژ ليسبون بسته شد.


 مصاف نهايي ليگ قهرمانان اروپا که از ساعت 23 و 15 دقيقه در ورزشگاه ليسبون آغاز شد، با کسب برد 4 بر يک رئال مقابل اتلتيکو در دربي مادريدي در وقت اضافه دوم به پايان رسيد و آرزوي کسب دهمين مقام نخست کهکشاني‌ها تحقق يافت.

در اين دوئل پرفشار و سنگين اين اتلتيکو بود که گل نخست را زد و تا سومين دقيقه وقت اضافه پايان بازي در آستانه کسب جام و اولين عنوان قهرماني‌ قرار داشت.

وقتي در دقيقه 37 گودين روي اشتباه خط دفاعي رئال و ايکر کاسياس‌، دروازه‌بانش گلزني کرد، همه چيز براي افتخار‌آفريني مردان ديگو سيمئونه مهيا شد. اين تيم تا دقيقه 3+90 نيز برتر بود اما در اين هنگام سرخيو راموس روي يک ضربه کرنر دروازه اتلتيکو را باز کرد و باعث شد رئال به بازي برگردد.

در دو وقت اضافه رئالي‌ها با حفظ برتري توان فيزيکي موفق شدند 3 گل ديگر توسط گرت بيل 110، مارسلو 118 و کريس‌رونالدو 120 (پنالتي)‌ بر همشهري خسته خود غلبه کنند.

به اين ترتيب رئال توانست به آنچه خواسته خود بود در وقت اضافه دست يابد و روياي کسب دهمين مقام نخست خود را در اروپا تحقق ببخشند و در عين حال آنچلوتي، مربي ايتاليايي اين تيم نيز سومين قهرماني خود را در اين مسابقات کسب کند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان